donderdag 7 augustus 2008

Terug van vakantie, met een gevoel van onvrede?

In het FD van afgelopen zaterdag 2 augustus stond een prachtig artikel "Geef uw leven kleur", over Financial Life Planning, met de subtitel:

"Ben je teruggekeerd van vakantie met een vaag gevoel van onvrede en met een zekere tegenzin om de draad weer op te pakken?"

En weer zo herkenbaar. Kom je thuis of op kantoor na vakantie, dan wordt alles waar je tegenop zag en wat je niet leuk vond meteen weer duidelijk. Een mooi moment om het heft in eigen handen te nemen en nu écht te gaan doen wat je écht belangrijk vindt.

Het mooiste is je dromen te realiseren op een manier die voor jou haalbaar is. Als je hiermee aan de slag gaat voorkom je dat je volgend jaar opnieuw met een gevoel van onvrede van vakantie terugkomt (en dan misschien heviger!).

Voor mij was de zomervakantie dit jaar een fijn thuiskomen, met de vrijheid als zelfstandig ondernemer, iets waar ik in mijn eigen Life Plan voor heb gekozen, en waar ik me erg goed bij voel.

Dit laatste gun ik een ieder om te ervaren in zijn of haar leven. Geluk en tevredenheid met wat je doet in en met je leven.

Geen opmerkingen: